Tüm Yazılar

Sevginin Dersleri 1


Bagimli sevgi der ki; beni mutlu etmeni istiyorum. Kendimi seninle doldurdugum icin seni kaybetmekten korkuyorum. 

Bagimli sevgi der ki; ben ‘seninle’ ozgurum. Ben kendimi sana zincirlersem kendimi guvende hissederim. 

Bagimli sevgi der ki; ben mutsuz oldugumda sen de mutsuz ol, sevildigimi ancak oyle anlarim. 

Bagimli sevgi der ki; ancak ve sadece ‘iliski’miz varsa beraberizdir. 

Ozgurlugun beni rahatsiz eder cunku kendimi dislanmis, reddedilmis, bir kenara atilmis, sevilmemis hissederim. 

Bagimli sevgi der ki; ben 1 numara olayim, ne gecmis ne gelecek sadece beni sev, beni, beni, beni…

Boylece sevgiyi kuculturuz, gun gectikce azaliriz. 

•••

Gercek sevgi der ki; seni ‘sen olmaksizin’ severim. Ne benle ne de bensiz, kendin ile mutlu ol isterim. 

Ben bu sevginin icinde isem dunyalar benimdir, yoksam da eyvallah dunya yine benimdir. 

Sen mutluysan ben de mutluyumdur. Sen ozgursen ben de ozgurumdur. 

Ozgurlugumuzun icinde sevgimizin birbirimize O’ndan gelen bir ‘armagan’ oldugunu daima hatirlayalim isterim. 

Gercek sevgi der ki, iliski degil ‘beraber’ olusumuzu paylasalim. 

Ben kendime guvendigim icin sana da guvenirim. 

Ben kendime ‘soz’ verdigim icin sana da ‘soz’ verebilirim. 

Ben kendime yettigim icin senin de kendine yettigini bilirim. 

Gercek sevgi der ki; mutsuz isen seni dinlerim, mutsuzlugunu paylasirim, sana destek olurum fakat mutsuzlugunu beslemem. 

Gercek sevgi der ki; ben kendimi seninle degil, ilahi olan ile doldururum.   

Ne senin beni, ne de benim seni doldurmaya ihtiyacimiz yoktur, biz zaten ‘O’nunla doluyuzdur. 

Biz birbirimizi ‘O’nun huzurunda paylasiriz, sevgiyi buyuturuz ve boylece gun gectikce cogaliriz. 

Gercek sevgilere hurmet ile..

Bilge Inal

Leave a Reply

